Kirish Ro'yhatdan o'tish

Saytga kirish

Nomingiz *
Parol *
Eslab qol

Ro'yhatdan o'tish

(*) belgiga ega joylarni to'ldirish shart.
Ism *
Nomingiz *
Parol *
Parolni tasdqilash *
Email *
Email tasdiqlash*
Captcha *

Ozish borasida minglab fikrlar mavjud. Ba'zilari biz uchun qonundek bo'lib qolgan. Yillar mobaynida bizni ishontirib kelgan xato fikrlarga qarshi javoblar bilan tanishib chiqing.

Qoringa press qilsam, u ozadi.

1. Tananing ayrim joylarini ozdirishning iloji yo'q. Qancha "press" qilmang qorinning o'zi ozib qolmaydi. Yoki oyoqning ichki tomonining ozishini iloji yo'q. Ozish uchun butun tana bilan ozish kerak.

Yaxshi dieta tutsam, ozaman.

2. Dietaning kundalik kaloriya hajmi 1200kkal dan past bo'lsa, dieta tutib hech qachon ozmaysiz. Dieta vaqtinchalik natija beradi, xolos.

Kun mobaynida ovqatni o'rniga meva yesam, semirmayman.

3. Ozish uchun mevalardan ko'ra go'sht foydaliroq. Tushlikdan so'ng yeyilgan meva ham qo'shimcha kalloriyadir.

Ozish uchun basseynga qatnayman.

4. Suzish, ozish uchun eng qiyin yo'l.

Kam ovqat yesam ozaman. 

5. Ozishning eng oson yo'li, mushaklar hajmining o'sishi. Ularni o'stirish uchun esa ko'p, lekin to'g'ri ovqatlanish muhim.

Har kuni uy ishlari bilan band bo'lsam, oza olaman.

6. Yog' ketkazadigan eng foydali mashg'ulotlardan biri - oyoqni yoygan holda o'tirib turish.

Tinmay mushaklarimni ishlatsam, ular tarrnglashib, press hosil bo'ladi.

7. Dieta davomida mashg'ulotlar bajarib kuchli tarrang mushaklarga ega bo'lishning iloji yo'q. Mushaklarni tarranglashtirish uchun maxsus dieta talab etiladi.

Ertadan boshlab, ovqat deyarli yemayman!

8. "Ovqat yemaslik kerak!", degan hayol semirishga olib keladi. Ozish uchun muhimi kun mobaynidagi oqsil, uglevod va yog'larning balansidir.

Avlodga tortganim uchun, ozolmayman.

9. "Qonimda bor", "Avlod shunaqa," kabi iboralar erinchoqlarning gapi. Sizning semirishingizga faqat yeyayotgan ovqatingiz sababchi. Semiz suyaklik, genetik moyillik, og'ir ish kabi faktlar aldamchidir. To'g'ri ovqatlanish tamoyiliga amal qilinsa, hech kim semirmaydi.

Ozayotganimda qornim ochganda yogurt, qatiq yoki pista-danak chaqib yuraman.

10. Yogurt va danaklar deitik mahsulotlar emas. Ular ozdirmaydi.

Ovqatdan keyin danak yoki pista chaqib yurish odatingiz bor bo'lsa, ozish haqida unuting.

 

Yaxshi obruch sotib olib, aylantirib tursam, belim ozadi.

11. Obruchdan hech kim ozmagan, beli ham kichkaymagan.

Ba'zida shirinlik yeb turish, ozishga to'sqinlik qilmaydi.

12. Oz miqdordagi shirinlik ham ozayotganlarning eng ashaddiy dushmani.

Soat 18:00 dan keyin hech narsa yemay yursam, ozaman.

13. Soat 18-00 dan keyin emas, yotishdan 3-4 soat oldin hech narsa yemaslik kerak. 

 

TELEGRAM

Buni ham o'qib ko'ring

Suhbatimizga qo'shiling!

    • Pazandaxon's Avatar
    • Chaqaloqlarda qorin dam bo'lishi
    • Bola 5 6 oy bo'lguncha ONA o'zi to'g'ri ovqatlanishi kk. Ayniqsa 40kun chillada. Xamir yoki yog'li ovqatlar, gazli napitkala, shirinlik, non, tort.... yegan ona bolasini emizganda bolani qorni dam boliadi, ichi qotadi. Aksincha tarvuz, qovun, meva sharbati, sabzavotlar ko'p yegan onaning bolasi esa ich ketar bo'lib qolishi mumkin. Shuning uchun ona me'yorida va tog'ri ovqatlanishiga e'tibor berishi kerak. Qaynatma,dimlangan,suyuq ovqatlar, turshak soki juda ham foydali deb o'ylayman.
    • Pazandaxon

Davomi »

loading...