Kirish Ro'yhatdan o'tish

Saytga kirish

Nomingiz *
Parol *
Eslab qol

Ro'yhatdan o'tish

(*) belgiga ega joylarni to'ldirish shart.
Ism *
Nomingiz *
Parol *
Parolni tasdqilash *
Email *
Email tasdiqlash*
Captcha *

Homiladorlikdan keyin ozish

To'qqiz oyni ichida siz bir necha kiloga semirganingiz sizni juda bezovta qiladi. Ayrimlar homiladorlikdan oldin kiygan kiyimlariga sig'may qoladilar. Lekin tuqqandan so'ng dietaga o'tira olmaysiz, axir bolajoningizni emizishingiz kerak, yangi chaqaloq bilan sport zallariga borish imkoniyati hammada ham mavjud emas, qanday qilib unda o'z holingizga qaytishingiz, kiyimlaringizga yana sig'ishingiz mumkin bo'ladi?

Aslida emizuvchi ayollarga kuniga normadan tashqari (2000 kalloriyaga) qo'shimcha 500-600 kalloriya talab etiladi. Bu kalloriya miqdori bolaga yetarlicha ovqat yetqazib berish uchun kerak. Lekin bu o'rtacha ko'rsatkich, agar bolada yoki sizda vitamin yetishmovchiligi kuzatilgan bo'lsa yoki homiladorlik davrida holsizlik bo'lgan bo'lsa, u holda kalloriyalar miqdori ko'proq bo'lishi mumkin.

Emizish davrida ozishning asosiy kaliti bu aynan siz uchun kerak bo'lgan kalloriyalar miqdorini topib o'sha miqdorda ovqatlanishdir.

Bu haqda batafsilroq gaplashaylik:

1. O'zingizni kuzating. O'rtacha foydali 2000 kalloriyaga boy mahsulotlarni kuniga iste'mol qiling. Agar sutingiz yaxshi kelib, o'zingizni baqquvat his qilsangiz, demak bu sizga yetarli. Bundan kami emizuvchi ayollar uchun kamlik qiladi. Qorningiz ochayotgani tez-tez bilinib, sut miqdori kamayishi yoki bola to'ymasligi kuzatilsa, u holda bu kalloriyalar miqdori siz uchun kam bo'lib, ularni oshirish talab etiladi.

2. Sizning maqsad bir oyda ozish emas, balki sekin-sekin o'z holingizga qaytishdir. Axir semirish uchun 9 oy talab etildi, demak ozish ham shu tezlikda amalga oshirilishi lozim.

3. Kuniga bir marta uy sharoitida jismoniy mashg'ulotlarni amalga oshiring. Bu mashg'ulotlar sizning ixtiyoringizda bo'lishi mumkin. Xohlang musiqa qo'yib o'ynang, xohlang maxsus ozish mashg'ulotlarni bajaring, xohlang yoga bilan shug'ullaning...eng asosiysi kuniga bir marta har kuni jismoniy mashg'ulotlarni bajaring.
Eng qulay va oddiy mashg'ulotlardan biri - bu bolani slingga yoki ryukzakka(kenguru) solib olib 2 soat davomida toza havoda aylanish. Faqat sekin qadamlar bilan emas, balki biroz shoshibroq yurgandek qadam bossangiz foydasi bilinadi.
Bir soat davomida tez-tez yurilganda vazningiz 400 kalloriyaga yaqin yo'qotadi.
Mashg'ulotlarni bolangizni emizib bo'lgach bajarganingiz ma'qul, ko'krak bo'sh bo'lganda og'irligi sezilmaydi.

4. Foydasi bo'lmagan, lekin kalloriyaga boy mahsulotlarni kamaytiring. Masalan, shokoladli pechenye, yoki og'ir kremli tortlar. Bular sizning yeydigan mahsulotlaringiz safidan kamaysa, ozish uchun ancha imkoniyat kengayadi.

5. Imkoniyatingiz bo'lsa suzishga qatnashing. Shuni unutmangki, og'ir sport emizuvchi ayol uchun yaxshi emas. Chunki tadqiqotlar shuni ko'rsatdiki, ayrim og'ir sport turlari sut miqdoriga va sifatiga salbiy ta'sir ko'rsatar ekan.

6. Kuzating. Agar ozish ro'y berib, o'zingizni yaxshi his etib, bolangiz yaxshi yeb, normal rivojlanayotgan bo'lsa, demak siz to'g'ri yo'l tanlagan bo'lasiz.

TELEGRAM

Buni ham o'qib ko'ring

Suhbatimizga qo'shiling!

    • ☆ZIZI☆'s Avatar
    • Bolangizni qanday uxlatasiz?
    • salom Mavluda yaqinda bowimdan otdi wu holat. balnitsaga yotiwim tufayli qizimni men xam issiqda ajratdim. bowida ozgina qiynaldi. kechasi xarkuni yiglab turardi. qaynagan suv berardik. asta asta yiglawi kamaydi. lekin juda qiynaldik. kechalari turib olib uxlamay injiqlik qilardi. yiglab yiglab kachelyasida otirub uxlardi. Hudoga wukr hozir ancha organdi. kechalari tinch uxlayapti.Shaxzodaxon ham Hudo hohlasa organib ketadilar. faqat sabr qiliw kerak ekan. meni xam qaynonam uruwgandilar. issiq da ajratyapsan deb.
    • ☆ZIZI☆
    • uzbaby's Avatar
    • Sayt kamchilik va xatolari
    • Qizlarjon tahrir tugmasi tufayli ba'zi texnik nosozliklar paydo bo'lyapti. Ularni bartaraf etishimiz bilan yana yoqiladi.
    • uzbaby
    • Pazandaxon's Avatar
    • Tortlar
    • Zavarnoy pishiriq (ekler) Masalliqlar: 1,5 piyola suv 250 gr margarin 1piyola un 7 dona tuxum Krem uchun: 1,5 piyola sut 1piyola shakar 2 katta qoshiq un 200 gr saryog' Tayyorlash: Suv va margarinni gazda qaynatib olamiz. Gazdan olib un qo'shib qoshiqda tez-tez aralashtiramiz. Sal sovugach tuxumni 1talab qo'shib yaxshilab aralashtiramiz. Tayyor massani yog'langan listga 1 qoshiqdan solib chiqamiz. 180 gradusda 40 daqiqa davomida pishirib olamiz. Krem tayyorlash: Sut, shakarni gazda aralashtiramiz va un qo'shamiz. Xona haroratida yumshagan saryoqqa sutli massani qo''shib mikserda...
    • Pazandaxon
    • OYISHA NUR's Avatar
    • Pishiriqlar
    • rahmat uni uchun ko'pkina hamir qilishim kergda
    • OYISHA NUR

Davomi »

loading...