Kirish Ro'yhatdan o'tish

Saytga kirish

Nomingiz *
Parol *
Eslab qol

Ro'yhatdan o'tish

(*) belgiga ega joylarni to'ldirish shart.
Ism *
Nomingiz *
Parol *
Parolni tasdqilash *
Email *
Email tasdiqlash*
Captcha *

Bayram oldidan ozish

Bu dieta 1 oylik hisoblanadi. Afsuski uning natijasi uzoq vaqt saqlanib qolishi qiyin, lekin bayram arafasida chiroyli ko'ylakni kiyish maqsadida ushbu dieta orqali ozish imkoniyati katta.

Oyning 1 - haftasi

Birinchi nonushta: 1 choy qoshiq asal solingan iliq sut bilan qurutilgan nondan bir bo'lak.

Ikkinchi nonushta: 1 stakan choy bilan sariyog' surtilgan va salat bargi qo'yilgan 2 dona qora non.

Tushlik: Baliq, 2-3 dona qaynatilgan kartoshka, limon sharbati va zaytun yog'i solingan salat barglari.

Oradagi tushlik: 2 dona pomidor va toman sharbati yoki 2 dona meva va uning sharbati.

Kechki ovqat: 1 stakan qatiq bilan 2 bo'lak qora non.

Oyning 2 - haftasi

Birinchi nonushta: 1 choy qoshiq asal solingan iliq choy bilan 1 bo'lak qora non.

Ikkinchi nonushta: Qaynatilgan go'sht qo'yilgan ikki bo'lak qora non, pomidor va 1 stakan choy.

Tushlik: Go'shtli 2 dona kotlet, sabzili salat, kisel

Oradagi tushlik: Meva yoki 1 stakan qatiq.

Kechki ovqat: 1 stakan choy bilan ikki bo'lak pishloq.

Oyning 3 - haftasi

Birinchi nonushta: Bir piyola kofe bilan asal surtilgan 1 bo'lak qora non.

Ikkinchi nonushta: 1 stakan qatiq, pishirilgan tuxum, sariyog' surtilgan 1 bo'lak qora non.

Tushlik: Pishirilgan guruch, 1 stakan sho'rva, dimlangan qo'ziqorin yoki go'sht, dimlangan 2 dona olma.

Oradagi tushlik: Mevalar, suxarik.

Kechki ovqat: 1 stakan sut, tvorog, olma.

Oyning 4 - haftasi

Birinchi nonushta: Bir piyola choy va asal surtilgan suxarik.

Ikkinchi nonushta: Sariyog' surtilgan va pishloq qo'yilgan 2 bo'lak non va 2 dona olma.

Tushlik: Dimlangan tovuq va sabzavotlar, ko'k salat, kisel yoki sharbat.

Oradagi tushlik: Sabzi sharbati, pechenye.

Kechki ovqat: 1 stakan qatiq bilan 1 bo'lak non.

* Ovqatlanish vaqti:
Birinchi nonushta - 7:00-8:00 soat orali'gida
Ikkinchi nonushta - 10:00-11:00 soat oralig'ida
Tushlik - 13:00-14:00 soat oralig'ida
Oradagi tushlik - 16:00-17:00 soat oralig'ida
Kechki ovqat - 18:00-19:00 soat oralig'ida

** Bir o'tirishda yeyish porsiyasi 200-400 grammni tashkil qiladi.

*** MUHIM! Ushbu dieta oshqozoni kasal insonlarga qat'iyan man etiladi va undan 1 oydan oshiq foydalanish mumkin emas.

TELEGRAM

Buni ham o'qib ko'ring

Suhbatimizga qo'shiling!

    • uzbaby's Avatar
    • Sayt kamchilik va xatolari
    • Qizlarjon tahrir tugmasi tufayli ba'zi texnik nosozliklar paydo bo'lyapti. Ularni bartaraf etishimiz bilan yana yoqiladi.
    • uzbaby
    • Pazandaxon's Avatar
    • Tortlar
    • Zavarnoy pishiriq (ekler) Masalliqlar: 1,5 piyola suv 250 gr margarin 1piyola un 7 dona tuxum Krem uchun: 1,5 piyola sut 1piyola shakar 2 katta qoshiq un 200 gr saryog' Tayyorlash: Suv va margarinni gazda qaynatib olamiz. Gazdan olib un qo'shib qoshiqda tez-tez aralashtiramiz. Sal sovugach tuxumni 1talab qo'shib yaxshilab aralashtiramiz. Tayyor massani yog'langan listga 1 qoshiqdan solib chiqamiz. 180 gradusda 40 daqiqa davomida pishirib olamiz. Krem tayyorlash: Sut, shakarni gazda aralashtiramiz va un qo'shamiz. Xona haroratida yumshagan saryoqqa sutli massani qo''shib mikserda...
    • Pazandaxon
    • OYISHA NUR's Avatar
    • Pishiriqlar
    • rahmat uni uchun ko'pkina hamir qilishim kergda
    • OYISHA NUR
    • mavluda1492's Avatar
    • Bolangizni qanday uxlatasiz?
    • Raxmat pazandaxon. Qozon ovqat shavla palov gre4ka yaxwi ko'rib yerdi bowqa ovqatlarni un4alik yemasdi. Ke4adan beri wulaniyam 1 qowiqdan ko'p yemayabdi. Pe4enyeni o'ziyeb yuradi 1, 2 ta yeydi. Bilaman o'rganib qolgan narsadan voz ke4iw osonmas lekin dadasi tuwunmayabdi yozda ajratganing un wunaqa bulyabdi deb yozga yopiwib olgan. O'zi qizimni rosa ayardikda ( 1- farzandimizdan ayrilganmiz) deyarli yig'latmasdik endi baqirib yiglawi yurakni ezyabdi. O'zim ham xato qildim wekilli deb rosa siqilyabman. Duo qilinglar bu kunlarni yengilgina o'tkazaylik
    • mavluda1492

Davomi »

loading...