Kirish Ro'yhatdan o'tish

Saytga kirish

Nomingiz *
Parol *
Eslab qol

Ro'yhatdan o'tish

(*) belgiga ega joylarni to'ldirish shart.
Ism *
Nomingiz *
Parol *
Parolni tasdqilash *
Email *
Email tasdiqlash*
Captcha *

Bayram oldidan ozish

Bu dieta 1 oylik hisoblanadi. Afsuski uning natijasi uzoq vaqt saqlanib qolishi qiyin, lekin bayram arafasida chiroyli ko'ylakni kiyish maqsadida ushbu dieta orqali ozish imkoniyati katta.

Oyning 1 - haftasi

Birinchi nonushta: 1 choy qoshiq asal solingan iliq sut bilan qurutilgan nondan bir bo'lak.

Ikkinchi nonushta: 1 stakan choy bilan sariyog' surtilgan va salat bargi qo'yilgan 2 dona qora non.

Tushlik: Baliq, 2-3 dona qaynatilgan kartoshka, limon sharbati va zaytun yog'i solingan salat barglari.

Oradagi tushlik: 2 dona pomidor va toman sharbati yoki 2 dona meva va uning sharbati.

Kechki ovqat: 1 stakan qatiq bilan 2 bo'lak qora non.

Oyning 2 - haftasi

Birinchi nonushta: 1 choy qoshiq asal solingan iliq choy bilan 1 bo'lak qora non.

Ikkinchi nonushta: Qaynatilgan go'sht qo'yilgan ikki bo'lak qora non, pomidor va 1 stakan choy.

Tushlik: Go'shtli 2 dona kotlet, sabzili salat, kisel

Oradagi tushlik: Meva yoki 1 stakan qatiq.

Kechki ovqat: 1 stakan choy bilan ikki bo'lak pishloq.

Oyning 3 - haftasi

Birinchi nonushta: Bir piyola kofe bilan asal surtilgan 1 bo'lak qora non.

Ikkinchi nonushta: 1 stakan qatiq, pishirilgan tuxum, sariyog' surtilgan 1 bo'lak qora non.

Tushlik: Pishirilgan guruch, 1 stakan sho'rva, dimlangan qo'ziqorin yoki go'sht, dimlangan 2 dona olma.

Oradagi tushlik: Mevalar, suxarik.

Kechki ovqat: 1 stakan sut, tvorog, olma.

Oyning 4 - haftasi

Birinchi nonushta: Bir piyola choy va asal surtilgan suxarik.

Ikkinchi nonushta: Sariyog' surtilgan va pishloq qo'yilgan 2 bo'lak non va 2 dona olma.

Tushlik: Dimlangan tovuq va sabzavotlar, ko'k salat, kisel yoki sharbat.

Oradagi tushlik: Sabzi sharbati, pechenye.

Kechki ovqat: 1 stakan qatiq bilan 1 bo'lak non.

* Ovqatlanish vaqti:
Birinchi nonushta - 7:00-8:00 soat orali'gida
Ikkinchi nonushta - 10:00-11:00 soat oralig'ida
Tushlik - 13:00-14:00 soat oralig'ida
Oradagi tushlik - 16:00-17:00 soat oralig'ida
Kechki ovqat - 18:00-19:00 soat oralig'ida

** Bir o'tirishda yeyish porsiyasi 200-400 grammni tashkil qiladi.

*** MUHIM! Ushbu dieta oshqozoni kasal insonlarga qat'iyan man etiladi va undan 1 oydan oshiq foydalanish mumkin emas.

TELEGRAM

Buni ham o'qib ko'ring

Suhbatimizga qo'shiling!

    • Zahroxon's Avatar
    • Online suhbatlar.
    • sizlar 5ta qizmisizlar oilada, sizlar ham mazza qilibsizlarda diydor shirinda baribir
    • Zahroxon
    • Zahroxon's Avatar
    • Mart 2017
    • Bugun kotta buvijonimiz bizikiga mehmonga keldilar, buvimiz bn ham rasmga tushib oldik... [image] [image]
    • Zahroxon
    • Pazandaxon's Avatar
    • Bolalardagi kasalliklar
    • Va aleykum assalom Miyrxan. Forumga xush kelibsiz! Qizizga alloh shifo bersin. Shina yechilgandan keyin xar 3 yoki 6 oyda massaj, elektrafarez, parafin olib turasizlar. Qiziz yurishni boshlagandan keyin maxsus yassi oyoqchalar un tufliklar sotiladi, shuni kiydirasiz. Xar 6 oyda ortaped ko'rigidan o'tkazib turasiz. Keyinchalik qiziz bemalol yurib ketgach uyda oyoq uchida, tovonda, baklajka qopqoqlari ustida yurgizib o'ziz shugullansangiz ham bo'ladi.
    • Pazandaxon
    • Oymomo's Avatar
    • Go'zallik sirlari
    • Juda xavfli parhezlar: takrorlashga urinmang Bahor kelishi bilan hamma ozish harakatiga tushadi. Lekin shoshilib tez natijaga erishishni va’da qiluvchi parhezlar yordamidan foydalanishni rejalashtirib o‘tirmang. Ularning ko‘pchiligi salomatlik bilan bog‘liq va tuzatib bo‘lmaydigan muammolarga olib kelishi mumkin. Foto: “ Gastronom.ru” Oqsilli parhez Bu parhez ozishni xohlovchi, lekin yeyishni yaxshi ko‘radiganlar uchun mukammal variantga o‘xshab ko‘rinadi. Chunki, go‘shtni bemalol yeyish mumkin va bu ayniqsa erkaklarga yoqadi. Lekin, shakardan va oddiy uglevodlardan...
    • Oymomo

Davomi »

loading...