Kirish Ro'yhatdan o'tish

Saytga kirish

Nomingiz *
Parol *
Eslab qol

Ro'yhatdan o'tish

(*) belgiga ega joylarni to'ldirish shart.
Ism *
Nomingiz *
Parol *
Parolni tasdqilash *
Email *
Email tasdiqlash*
Captcha *

Yangiliklar

Ozish uchun oson tamoyil

Dunyoga o'zining ozish haqidagi va boshqa kitoblari bilan mashhur yozuvchi Allen Karrning "Ozishning oson yo'li" kitobiga asoslangan maslahatlar. 

Bizga ma'lumki, ozish uchun kam yeyish emas to'g'ri ovqatlanish zarur. Ya'ni hammamiz biladigan semirtiradigan mahsulotlardan voz kechish vazn kamayishiga olib keladi. Semirtiradigan kalloriyasi ko'p mahsulotlar bu - shokolad, yog'liq go'sht, shirinliklar, non va non mahsulotlari va hokazolardir. Allen Karr bu tamoyilga qo'shimcha qilib bir qator maslahatlar beradi. Ularning ba'zilarini keltirib o'tamiz:

  • Ozishni niyat qilgan odam kuniga 3-4 mahal ovqatlanishi kerak. Muhimi shundaki, shu ovqatlanish vaqti orasida suyuqlikdan boshqa hech nima yemaslik kerak.

 

  • Ertalabki nonushta faqat mevalardan iborat bo'lishi kerak.

 

  • Bir o'tirishda to'yib ketguncha emas, balki yetarlicha yeyish lozim. To'yish hissi paydo bo'lishi ko'p yeyilganidan dalolat beradi. Yetarlicha yeyishga esa o'z vazningizdan kelib chiqqan holda ma'lum bir portsiyani yeyish tushuniladi. Yetarli portsiya hajmini aniqlash uchun hozirgi yeyayotgan portsiyangizni asta-sekin kamaytirib borish kerak. Shunda to'qlik hissigacha olib kelmaydigan hajm siz uchun yetarli portsiya hisoblanadi. Undan ortig'i organizmingizga kerak emas.

 

  • Ora-orada shirinlik, pechenye, pista, qurt, sho'r danaklar kabi yengil yeguliklardan qo'rqish kerak. Ular birinchidan, ishtahani keskin ochib yuboradi, ikkinchidan, ularni yeganda to'xtash qiyin bo'ladi. Shunda siz qorningiz ochgani uchun emas, shu yeguliklar oshqozonni qo'zg'atib yuborgani uchun bemahalda ovqatlanishni istab qolasiz.

 

  • Qorin haqiqatan ochganda ovqatlanish haqiqiy lazzat keltiradi. Shunda to'yish hissi ham tez keladi. Qorin o'chmay turib shunchaki ora-orada yeb yurgan holda ovqatlanganda esa to'qlik hissi kelishi juda qiyin bo'ladi.

Yuqoridagi tamoyillar oddiyga oxhsgani bilan aslida juda samaralidir. Ulardan ozish uchun emas, balki doimiy ravishda sog'lom hayot tarzida yashash uchun foydalanish kerak. Shunda natija dietalar va'da qilgandek 1 oyda yoki 1 haftada emas, balki butun umr mobaynida sizni xursand qiladi. 

Manba: The easy was to LOSE WEIGHT (Allen Carr)

Suhbatimizga qo'shiling!

    • Самира's Avatar
    • Bolani bog'chaga berish
    • Лена болани пампердан чиқаришга харак қилинг боғчага бергунизча. Бола болани куриб қилганини қилиб горшокка урганиб хам олади. 2-3та иштонча обориб қуясиз боғча опаларига яхши муомила қилиб илтимос қилсайиз болайизни яхшироқ қарашади. Мени уғлим 2ёшу 2ойликдан бердик. Фақат бизники ясли 3соатлик. Анча гапиришни урганиб қолди гапирмай қуйганди. Агар иложи булса боғчайлар яқин булса болани 3-4соатга обориб ургатинг 1хафталардан кейин бола куникиб қолади.
    • Самира
    • Pazandaxon's Avatar
    • Parxez taomlar
    • [image] Masalliqlar 200 gr baliq 1 dona piyoz 1 dona balgariskiy 1 dona sabzi 2 dona kartoshka 2 dona chesnok donasi 1 osh qoshiq tomat 2 dona fasol 1 dona yalpiz bargi zanjabil tuz,murch ukrop Tayyorlash: Baliqni yirik kubik shaklida tog'raymiz. Tuz, murch sepib olib qo'yamiz. Qozonga suv solib qaynatamiz, Qaynab chiqqan suvga tog'ralgan piyoz, balgariskiy, sabzi, zanjabil solib 30 daqiqa qaynatamiz (gulkaram ham qo'shish mumkin). So'ng yirik kubik tog'ralgan kartoshka, baliq, fasol, tomat, tuz, murch solib yana 20 daqiqa qaynatamiz. Gazni o'chiramiz. Tayyor bo'lgan sho'rvaga mayda tog'ralgan chesnok va yalpiz solib qozon qopqog'ini 10 daqiqa yopib qo'yamiz. Ukrop sepib dasturxonga tortamiz.
    • Pazandaxon
    • Zaychik's Avatar
    • Online suhbatlar.
    • Aniq bilmadimu ancha oldin apami ovsinlariniyam o't pufagini olib tashlashgandi manam bezovta qilsa o't pufagini olib tashlarkanda deb qo'rqsam hozir tibbiyot rivojlangan toshni uziniyam olsa bo'ladi deyishdi
    • Zaychik

Davomi »

muxokama

Buni ham o'qib ko'ring