Kirish Ro'yhatdan o'tish

Saytga kirish

Nomingiz *
Parol *
Eslab qol

Ro'yhatdan o'tish

(*) belgiga ega joylarni to'ldirish shart.
Ism *
Nomingiz *
Parol *
Parolni tasdqilash *
Email *
Email tasdiqlash*
Captcha *

Ozish uchun oson tamoyil

Dunyoga o'zining ozish haqidagi va boshqa kitoblari bilan mashhur yozuvchi Allen Karrning "Ozishning oson yo'li" kitobiga asoslangan maslahatlar. 

Bizga ma'lumki, ozish uchun kam yeyish emas to'g'ri ovqatlanish zarur. Ya'ni hammamiz biladigan semirtiradigan mahsulotlardan voz kechish vazn kamayishiga olib keladi. Semirtiradigan kalloriyasi ko'p mahsulotlar bu - shokolad, yog'liq go'sht, shirinliklar, non va non mahsulotlari va hokazolardir. Allen Karr bu tamoyilga qo'shimcha qilib bir qator maslahatlar beradi. Ularning ba'zilarini keltirib o'tamiz:

  • Ozishni niyat qilgan odam kuniga 3-4 mahal ovqatlanishi kerak. Muhimi shundaki, shu ovqatlanish vaqti orasida suyuqlikdan boshqa hech nima yemaslik kerak.

 

  • Ertalabki nonushta faqat mevalardan iborat bo'lishi kerak.

 

  • Bir o'tirishda to'yib ketguncha emas, balki yetarlicha yeyish lozim. To'yish hissi paydo bo'lishi ko'p yeyilganidan dalolat beradi. Yetarlicha yeyishga esa o'z vazningizdan kelib chiqqan holda ma'lum bir portsiyani yeyish tushuniladi. Yetarli portsiya hajmini aniqlash uchun hozirgi yeyayotgan portsiyangizni asta-sekin kamaytirib borish kerak. Shunda to'qlik hissigacha olib kelmaydigan hajm siz uchun yetarli portsiya hisoblanadi. Undan ortig'i organizmingizga kerak emas.

 

  • Ora-orada shirinlik, pechenye, pista, qurt, sho'r danaklar kabi yengil yeguliklardan qo'rqish kerak. Ular birinchidan, ishtahani keskin ochib yuboradi, ikkinchidan, ularni yeganda to'xtash qiyin bo'ladi. Shunda siz qorningiz ochgani uchun emas, shu yeguliklar oshqozonni qo'zg'atib yuborgani uchun bemahalda ovqatlanishni istab qolasiz.

 

  • Qorin haqiqatan ochganda ovqatlanish haqiqiy lazzat keltiradi. Shunda to'yish hissi ham tez keladi. Qorin o'chmay turib shunchaki ora-orada yeb yurgan holda ovqatlanganda esa to'qlik hissi kelishi juda qiyin bo'ladi.

Yuqoridagi tamoyillar oddiyga oxhsgani bilan aslida juda samaralidir. Ulardan ozish uchun emas, balki doimiy ravishda sog'lom hayot tarzida yashash uchun foydalanish kerak. Shunda natija dietalar va'da qilgandek 1 oyda yoki 1 haftada emas, balki butun umr mobaynida sizni xursand qiladi. 

Manba: The easy was to LOSE WEIGHT (Allen Carr)

TELEGRAM

Buni ham o'qib ko'ring

Suhbatimizga qo'shiling!

    • Pazandaxon's Avatar
    • Bolalardagi kasalliklar
    • Va aleykum assalom Miyrxan. Forumga xush kelibsiz! Qizizga alloh shifo bersin. Shina yechilgandan keyin xar 3 yoki 6 oyda massaj, elektrafarez, parafin olib turasizlar. Qiziz yurishni boshlagandan keyin maxsus yassi oyoqchalar un tufliklar sotiladi, shuni kiydirasiz. Xar 6 oyda ortaped ko'rigidan o'tkazib turasiz. Keyinchalik qiziz bemalol yurib ketgach uyda oyoq uchida, tovonda, baklajka qopqoqlari ustida yurgizib o'ziz shugullansangiz ham bo'ladi.
    • Pazandaxon
    • Oymomo's Avatar
    • Go'zallik sirlari
    • Juda xavfli parhezlar: takrorlashga urinmang Bahor kelishi bilan hamma ozish harakatiga tushadi. Lekin shoshilib tez natijaga erishishni va’da qiluvchi parhezlar yordamidan foydalanishni rejalashtirib o‘tirmang. Ularning ko‘pchiligi salomatlik bilan bog‘liq va tuzatib bo‘lmaydigan muammolarga olib kelishi mumkin. Foto: “ Gastronom.ru” Oqsilli parhez Bu parhez ozishni xohlovchi, lekin yeyishni yaxshi ko‘radiganlar uchun mukammal variantga o‘xshab ko‘rinadi. Chunki, go‘shtni bemalol yeyish mumkin va bu ayniqsa erkaklarga yoqadi. Lekin, shakardan va oddiy uglevodlardan...
    • Oymomo
    • mavluda1492's Avatar
    • Tajribali onalar maslahatxonasi
    • Rahmat Zizi aytganiz kelsin sizniyam qizaloqiz tezroq tuzalsin, wirinchalarimiz Bowqa kasal buliwmasin. Biz antibiotic, vit B, cocarbakselaza birdaniga 3 ta ukol olyapmiz yana sirop ham yozgandi i4irolmayabman. Lekin qizimni kayfiyati ko'rinishi yaxwi xudoga wukr.
    • mavluda1492

Davomi »

loading...